I butikshantering

Noggrannhet i dataflödet i organisationen möjliggör god beslutsfattande, optimerad produktivitet och lönsamhet

Expediter kan förvandla tillfälliga shoppare till kunder och helst upp sälja eller byta sälja produkter som uppfyller kundens önskemål . Med rätt länk till back - office , kan en expedit bläddra lagertillgänglighet , föreslå alternativa produkter och snabbt begära ett objekt som ska plockas från lagret och förde till fronten butiken .

Tillgänglighet
Opticon ger funktionalitet för att bemyndiga expedit . Den datainsamling och databehandling identifiera och lagra företagsinformation . Vanligtvis en Windows- baserad terminal kopplad via WiFi kan ge en realtidslänk. Oavsett Opticon lösning är att föredra , alla alternativ erbjuder :
- Anslutning till back - office -server
- Mobil användning
- Databas lagring av värdefull information

I H21 och OPH1005 är särskilt lämpliga för butikshantering . Dessa användarvänliga enheter håller expediter ständigt i kontakt med värdefulla försäljning och aktieinformation .

Genom att göra back - office uppgifter tillgängliga på verkstadsgolvet , kan detaljister förbättra sin service till kunden och passa på att omvandlingen av mul - falla i affärsmöjligheter .